Roczne sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego za rok 2016
I. Dane organizacji poŻytku publicznego
1. Nazwa organizacji
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI I REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
2. Adres siedziby i dane kontaktowe
Kraj POLSKA
Województwo OPOLSKIE
Powiat STRZELECKI
Gmina STRZELCE OPOLSKIE
Ulica ZAMKOWA
Nr domu 5
Miejscowość KADŁUB
Kod pocztowy 47-175
Poczta KADŁUB
E-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. '; document.write( '' ); document.write( addy_text59563 ); document.write( '<\/a>' ); //--> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Strona www www.niepelnosprawni-kadlub.pl
3. Data uzyskania statusu organizacji pożytku publicznego
2008-12-01
4. Numer REGON 16019455000000
5. Numer KRS 0000306950
6. Skład organu zarządzajgcego organizacji
Kornelia Mroszczyk, prezes
Monika Szendzielorz- Nowakowska wiceprezes
Sylwia Stanek członek
Jan Chabraszewski członek
7. Skład organu kontroli lub nadzoru organizacji
Barbara Macygon przewodnicząca
Iwona Mielcarz członek
Alicja Kukuła członek
8. Cele statutowe organizacji
8. Cele statutowe organizacji
|
1. Działanie i wspieranie wszelkich inicjatyw mających na celu pomoc i tworzenie optymalnych warunków rehabilitacji, integracji i reintegracji społecznej i zawodowej niepełnosprawnych powiatu strzeleckiego w szczególności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie 2. Udzielanie wsparcia technicznego, szkoleniowego, informacyjnego lub finansowego podmiotom fizycznym i prawnym działajgcym na rzecz osób niepełnosprawnych powiatu strzeleckiego w szczególnosci na rzecz niepełnosprawnych mieszkanców Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie w zakresie; a) przebudowy, rozbudowy, termomodernizacji i modernizacji zaplecza sportowego, socjalnego, rehabilitacyjnego i edukacyjnego, b) rozwoju bazy edukacyjno - terapeutycznej, c) rozwoju bazy medycznej i rehabilitacyjnej. 3. Edukacja, terapia i rehabilitacja dzieci, młodziezy i dorosłych z niepełnosprawnoscig. 4. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu oraz ekologii w szczególnosci wsród osób niepełnosprawnych. 5. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji terapeutycznych osób i instytucji zainteresowanych rehabilitacjg, integracjg i reintegracjg społeczng i zawodowg niepełnosprawnych. 6. Prowadzenie działalnosci w zakresie pomocy społecznej na rzecz dzieci, młodziezy i dorosłych niepełnosprawnych . 7. Ochrona i promocja zdrowia oraz prozdrowotnego stylu zycia osób z niepełnosprawnoscig. 8. Udzielanie dzieciom i młodziezy niepełnosprawnej oraz ich rodzinom bezposredniej kompleksowej pomocy w zakresie wynikajgcym z potrzeb srodowiska niepełnosprawnych. 9. Organizowanie aktywnosci zawodowej osób niepełnosprawnych. 10. Działalnosc charytatywna na rzecz osób niepełnosprawnych i ich srodowiska. 11. Promocja, organizacja i wspieranie wolontariatu. 12. Wspieranie działań na rzecz dialogu i partnerstwa społeczno− integracyjnego. |
|
|
9. Sposób realizacji celów statutowych organizacji |
Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez:
rodzinom i opiekunom w trudniej sytuacji zyciowej i wyrównywanie szans tych osób i ich rodzin , w tym: - Organizowanie i prowadzenie warsztatów terapii dla osób niepełnosprawnych, − Pomoc rzeczowa i finansowa na rzecz osób niepełnosprawnych − Ułatwianie aktywnosci społecznej osób niepełnosprawnych , w tym likwidowanie uprzedzen wobec niepełnosprawnych, − Tworzenie i realizowanie programów reintegracji społecznej i zawodowej dla niepełnosprawnych jako grupy podlegajgcej wykluczeniu społecznego w formie centra integracji społecznej ,klubów integracji społecznej oraz samopomocy. − Organizowanie działalnosci integrujgcej dzieci, młodziezy i dorosłych niepełnosprawnych ich rodziców, opiekunów, wolontariuszy i przyjaciół.
niepełnosprawnych.
działajgcych na rzecz osób niepełnosprawnych.
działajgcymi w zakresie pomocy społecznej, zajmujgcymi siq problemami osób niepełnosprawnych.
rehabilitacją i rekreacją.
|
II. Charakterystyka działalnosci organizacji pozytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|
1. Opis działalności pożytku publicznego |
1.1. Opis głównych działań podjętych przez organizację |
Działanie podjęte przez Stowarzyszenie to pomoc osobom niepełnosprawnym , ich rodzinom i opiekunom w trudniej sytuacji życiowej i wyrównywanie szans tych osób i ich rodzin, w tym: − Pomoc rzeczowa i finansowa na rzecz osób niepełnosprawnych − Ułatwianie aktywności społecznej osób niepełnosprawnych, w tym likwidowanie uprzedzeń wobec niepełnosprawnych, − Organizowanie działalnosci integrujgcej dzieci, młodziezy i dorosłych niepełnosprawnych ich rodziców, opiekunów, wolontariuszy i przyjaciół. − Tworzenie, rozwijanie oraz prowadzenie placówek działajgcych w sektorze ochrony zdrowia oraz placówek edukacyjnych w tym szkół publicznych i niepublicznych, osrodków wsparcia oraz innych form rehabilitacji, integracji i reintegracji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych − Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Dobry Start” − Współpracq z placówkami oswiatowymi, naukowymi, kulturalnymi działajgcymi w zakresie pomocy społecznej, zajmującymi się problemami osób niepełnosprawnych. − Finansowanie organizowanie rehabilitacji leczniczej, w tym rehabilitacji ruchowej wraz z fizjoterapię −Podejmowanie innych działan słuzgcych osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom. − Uczestnictwo osób niepełnosprawnych w imprezach rekreacyjno−sportowych − Promocjq sportu osób niepełnosprawnych, organizowanie imprez kulturalno−rozrywkowych, rekreacyjnych i sportowych. Stowarzyszenie dofinansowało iƒlub realizowało projekty na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym m.in. mieszkanców Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie, uczniów Zespołu Szkól Specjalnych przy DPS w Kadłubie oraz innych mieszkańców powiatu strzeleckiego, woj. opolskiego i śląskiego, a były to takie inicjatywy jak: − wyjazd treningowy narciarstwa zjazdowego − Wisła 2016 − organizacja wypoczynku dla mieszkańców DPS w okresie ferii zimowych 2016 − wspólnie spędzamy czas i poznajemy naszą okolicę − wyjazdy rekreacyjne dla mieszkańców DPS , − Przeglgd Małych Form Teatralnych dla Dzieci i Młodziezy Niepełnosprawnej Intelektualnie „ W magicznym świecie” − IV Miting Pływacki Osób Niepełnosprawnych − wyjazd rekreacyjno−rehabilitacyjny nad Jezioro Turawskie dla mieszkanców DPS − wycieczki edukacyjne „Poznajemy swiat” dla uczniów ZSS przy DPS - wojewódzki konkurs plastyczny − pozalekcyjne zajqcia kulinarne dla uczniów ZSS przy DPS - treningowy obóz sportowy narciarstwa zjazdowego ze szkolnymi zawodami narciarstwa zjazdowego − integracyjne spotkanie ze św. Mikołajem dla mieszkańców DPS − swiąteczny wyjazd do kina dla uczniów ZSS przy DPS - prowadzenie placówki przedszkolnej Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Dobry Start” w Strzelcach Opolskich |
|||||
|
||||||
|
najblizsze sgsiedztwo (osiedle, dzielnica, sołectwo, wies, przysiółek) |
|||||
1.2. Zasiqg terytorialny prowadzonej przez |
gmina województwo X |
|||||
organizacjq działalnosci pozytku publicznego |
kilka gmin kilka województw |
|||||
|
powiat cały kraj |
|||||
|
kilka powiatów poza granicami kraju |
|||||
2. Informacja dotyczgca liczby odbiorców działan organizacji pozytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
||||||
2.1. Liczba odbiorców działan organizacji
|
Osoby fizyczne |
300 |
|
|||
Osoby prawne |
0 |
|||||
2.2. Informacje na temat innych (niz wymienionych w pkt 2.1) odbiorców, na rzecz których organizacja działała
|
______________________________________________________________________________________ |
|||||
|
3. INFORMACJA DOTYCZĄCA DZIAŁALNOŚCI NIEODPŁATNEJ POŻYTKU PUBLICZNEGO ORGANIZACJI W OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM
3.1. Organizacja prowadziła działalność nieodpłatną pożytku publicznego TAK
Sfera działalności pożytku Przedmiot działalności Numer Kodu (PKD)
1) wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej 85.51.Z
- wyjazd treningowy narciarstwa zjazdowego uczniów ZSS i mieszkańców DPS w− Wisła
- organizacja wypoczynku dla mieszkańców DPS w okresie ferii zimowych
- wspólnie spędzamy czas i poznajemy naszą okolic- cykliczne wyjazdy rekreacyjne dla mieszkańców DPS
- IV Miting Pływacki Osób Niepełnosprawnych w Strzelcach Opolskich
- wyjazd rekreacyjno- rehabilitacyjny nad Jezioro Turawskie dla mieszkańców DPS
- treningowy obóz sportowy narciarstwa zjazdowego ze szkolnymi zawodami narciarstwa zjazdowego dla uczniów ZSS w Kadłubie
2) działalność na rzecz osób niepełnosprawnych 85.59.Z
- Przegląd Małych Form Teatralnych dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Intelektualnie „W magicznym świecie”
- Wojewódzki konkurs plastyczny "Twórczość D.Gellner",
- pozalekcyjne zajęcia kulinarne dla uczniów ZSS przy DPS
- wyjazd treningowy narciarstwa zjazdowego- Wisła
- organizacja wypoczynku dla mieszkańców DPS w okresie ferii zimowych
- wspólnie spędzamy czas i poznajemy naszą okolicę- wyjazdy rekreacyjne dla mieszkańców DPS − IV Miting Pływacki Osób Niepełnosprawnych
- wyjazd rekreacyjno- rehabilitacyjny nad Jezioro Turawskie dla mieszkańców DPS treningowy obóz sportowy narciarstwa zjazdowego ze szkolnymi zawodami narciarstwa zjazdowego
3) nauka, szkolnictwo wyższe, edukacja, oświata i wychowanie 85.10.Z
- organizacja i prowadzenie placówki przedszkolnej Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Dobry Start” w Strzelcach Opolskich dla dzieci od 2,5 roku życia posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Placówka realizuje specjalne potrzeby edukacyjno- opiekuńczo− wychowawcze podopiecznych, zapewnia dodatkowe terapie specjalistyczne z zakresu logopedii, psychologii, integracji sensorycznej, kynoterapii oraz realizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. Przedszkole realizuje roczne przygotowanie przedszkolne. Placówka zapewnia opiekę pielęgniarki. Przedszkole czynne jest w godzinach 7.00-16.00.
4. Informacja dotyczĄca działalnoŚci odpłatnej poŻytku publicznego w okresie sprawozdawczym
4.1. Organizacja prowadziła działalność odpłatną pożytku publicznego NIE
5. Informacja dotycząca działalności gospodarczej organizacji w okresie sprawozdawczym
5.1. Organizacja prowadziła działalność gospodarczą NIE
|
|
|
III. Przychody i koszty organizacji pozytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
||
1. Informacja o przychodach organizacji |
||
1. Łgczna kwota przychodów organizacji ogółem (zgodnie z rachunkiem wynikówƒzysków i strat) |
457,603.04 zł |
|
a) Przychody z działalnosci nieodpłatnej pozytku publicznego |
457,603.04 zł |
|
b) Przychody z działalnosci odpłatnej pozytku publicznego |
0.00 zł |
|
c) Przychody z działalnosci gospodarczej |
0.00 zł |
|
d) Przychody finansowe |
0.00 zł |
|
e) Pozostałe przychody |
0.00 zł |
|
2. Informacja o zródłach przychodów organizacji |
||
2.1. Przychody z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
17,627.40 zł |
|
2.2. Ze zródeł publicznych ogółem: |
429,968.64 zł |
|
a) ze srodków europejskich w rozumieniu przepisów o finansach publicznych |
0.00 zł |
|
b) ze srodków budzetu panstwa |
0.00 zł |
|
c) ze srodków budzetu jednostek samorzgdu terytorialnego |
429,968.64 zł |
|
d) ze srodków panstwowych funduszy celowych |
0.00 zł |
|
2.3. Ze zródeł prywatnych ogółem: |
6,490.00 zł |
|
a) ze składek członkowskich |
390.00 zł |
|
b) z darowizn od osób fizycznych |
6,100.00 zł |
|
c) z darowizn od osób prawnych |
0.00 zł |
|
d) z ofiarnosci publicznej (zbiórek publicznych, kwest) |
0.00 zł |
|
e) ze spadków, zapisów |
0.00 zł |
|
f) z wpływów z majgtku (w szczególnosci sprzedazy lub wynajmu składników majgtkowych) |
0.00 zł |
|
2.4. Z innych zródeł |
3,517.00 zł |
||
3. Informacje o sposobie wydatkowania srodków pochodzgcych z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
|||
3.1. Stan srodków pochodzgcych z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych na pierwszy dzien roku sprawozdawczego |
0.00 zł |
||
3.2. Wysokosc kwoty pochodzgcej z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych wydatkowanej w okresie sprawozdawczym ogółem |
0.00 zł |
||
3.3. Działania, na które wydatkowano srodki pochodzgce z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych w okresie sprawozdawczym (w szczególnosci okreslone w pkt II.1.1), oraz szacunkowe kwoty przeznaczone na te działania |
|||
3.4. Cele szczegółowe, w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych, wskazane przez podatników podatku dochodowego od osób fizycznych, na które organizacja pozytku publicznego wydatkowała najwiqcej srodków pochodzących z 1% podatku dochodowego w okresie sprawozdawczym wraz z wydaną kwotą |
|||
4. Informacje o poniesionych kosztach w okresie sprawozdawczym |
Koszty ogółem: |
W tym: wysokosc kosztów finansowana z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
|
4.1. Koszty organizacji w okresie sprawozdawczym ogółem: |
460,419.51 zł |
27,777.46 zł |
|
a) koszty z tytułu prowadzenia nieodpłatnej działalnosci pozytku publicznego |
460,419.51 zł |
27,777.46 zł |
|
b) koszty z tytułu prowadzenia odpłatnej działalnosci pozytku publicznego |
0.00 zł |
0.00 zł |
|
c) koszty z tytułu prowadzenia działalnosci gospodarczej |
0.00 zł |
|
|
d) koszty finansowe |
0.00 zł |
|
|
e) koszty administracyjne |
0.00 zł |
|
|
f) pozostałe koszty ogółem |
0.00 zł |
0.00 zł |
|
4.2. Koszty kampanii informacyjnej lub reklamowej zwigzanej z pozyskiwaniem 1% podatku dochodowego od osób fizycznych |
0.00 zł |
||
5. Wynik działalnosci odpłatnej i nieodpłatnej pozytku publicznego lub działalnosci gospodarczej organizacji pozytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||
5.1. Wynik działalnosci nieodpłatnej pozytku publicznego |
−2,816.47 zł |
||
5.2. Wynik działalnosci odpłatnej pozytku publicznego |
0.00 zł |
||
5.3. Wynik działalnosci gospodarczej |
0.00 zł |
||
w tym: wysokosc srodków przeznaczona na działalnosc pozytku publicznego |
0.00 zł |
||
IV. Korzystanie z uprawnien w okresie sprawozdawczym |
|||
z podatku dochodowego od osób prawnych 0.00 zł z podatku od nieruchomosci 0.00 zł z podatku od czynnosci cywilnoprawnych 0.00 zł z podatku od towarów i usług 0.00 zł z opłaty skarbowej 0.00 zł |
|||
|
z opłat sądowych 0.00 zł z innych zwolnień, jakich: 0.00 zł nie korzystała |
|
2. Organizacja korzystała z prawa do nieodpłatnego informowania przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji o prowadzonej działalności nieodpłatnej pożytku publicznego, zgodnie z art. 23a ust. 1 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 226, z pózn. zm.) |
NIE |
|
|
3. Organizacja korzystała z uprawnienia do nabycia na szczególnych zasadach prawa własnosci lub prawa uzytkowania wieczystego nieruchomosci z zasobu Skarbu Panstwa lub jednostek samorzgdu terytorialnego, lub zawarła na preferencyjnych warunkach z podmiotami publicznymi umowy uzytkowania, najmu, dzierzawy lub uzyczenia i przysługuje jej w odniesieniu do tych nieruchomosci nastqpujgce prawo:
(Nalezy wskazas jednq lub wigcej pozycji) |
NIE
|
||
V. Personel organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym |
|||
1. Pracownicy oraz osoby swiadczgce usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
|||
1.1. Liczba osób zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy (W odpowiedzi nalezy uwzglgdnis wszystkie osoby zatrudnione w organizacji na podstawie stosunku pracy (etat lub czgss etatu) w okresie sprawozdawczym, nawet jesli obecnie nie sq juz zatrudnione w organizacji) |
7.0 osób |
||
1.2. Przeciqtna liczba zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy w przeliczeniu na pełne etaty (Aby okreslis przecigtne zatrudnienie nalezy zsumowas wszystkie osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy w poszczególnych miesiqcach w okresie sprawozdawczym (wraz z ułamkami odpowiadajqcymi czgsci etatu, np. 0,5 w przypadku osoby zatrudnionej na pół etatu), dodas do siebie sumy zatrudnionych z 12 miesigcy i podzielis przez 12. Wynik wpisas z dokładnosciq do 1 miejsca po przecinku) |
3.8 etatów |
||
1.3. Liczba osób w organizacji swiadczgcych usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
10.0 osób |
||
2. Członkowie |
|||
2.1. Organizacja posiada członków |
|
||
2.2. Liczba członków organizacji wg stanu na ostatni dzien roku sprawozdawczego |
13.00 osób fizycznych |
||
0.00 osób prawnych |
|||
3. Wolontariat w okresie sprawozdawczym |
||
3.1. Organizacja korzystała ze swiadczen wykonywanych przez wolontariuszy (Zgodnie z ustawq z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalnosci pozytku publicznego i o wolontariacie, wolontariuszami sq osoby fizyczne, które ochotniczo i bez wynagrodzenia wykonujq swiadczenia na rzecz organizacji, niezaleznie od tego, czy sq to osoby niezwiqzane z organizacjq, członkowie, pracownicy, osoby swiadczqce usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej czy przedstawiciele władz organizacji) |
|
|
3.2. Liczba wolontariuszy wykonujgcych swiadczenie na rzecz organizacji przez okres krótszy niz 30 dni (Kazdy wolontariusz powinien bys liczony tylko raz, niezaleznie od liczby swiadczen wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym i czasu pracy) |
0.00 osób |
|
w tym: |
a) członkowie organizacji, pracownicy organizacji, osoby swiadczgce usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, członkowie organu zarzgdzajgcego |
0.00 osób |
b) inne osoby |
0.00 osób |
|
3.3. Liczba wolontariuszy wykonujgcych swiadczenie na rzecz organizacji przez okres od 30 dni do 6 miesiqcy (Kazdy wolontariusz powinien bys liczony tylko raz, niezaleznie od liczby swiadczen wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym) |
1.00 osób |
|
w tym: |
a) członkowie organizacji, pracownicy organizacji, osoby swiadczgce usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, członkowie organu zarzgdzajgcego |
0.00 osób |
b) inne osoby |
1.00 osób |
|
3.4. Liczba wolontariuszy wykonujgcych swiadczenie na rzecz organizacji przez okres dłuzszy niz 6 miesiqcy (Kazdy wolontariusz powinien bys liczony tylko raz, niezaleznie od liczby swiadczen wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym) |
0.00 osób |
|
w tym: |
a) członkowie organizacji, pracownicy organizacji, osoby swiadczgce usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, członkowie organu zarzgdzajgcego |
0.00 osób |
b) inne osoby |
0.00 osób |
|
VI. Wynagrodzenia w okresie sprawozdawczym |
||
1.Łgczna kwota wynagrodzen (brutto) wypłaconych przez organizacjq w okresie sprawozdawczym |
226,326.46 zł |
|
a) z tytułu umów o pracq |
113,618.06 zł |
|
- wynagrodzenie zasadnicze |
86,134.34 zł |
|
- nagrody |
3,400.00 zł |
|
- premie |
12,920.15 zł |
|
− inne swiadczenia |
11,163.57 zł |
|
b) z tytułu umów cywilnoprawnych |
112,708.40 zł |
|
2. Łgczna kwota wynagrodzen wypłaconych przez organizacjq pracownikom oraz osobom swiadczgcym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, w zwigzku z prowadzong działalnoscig pozytku publicznego |
112,708.40 zł |
|
w tym: |
a) w zwigzku z prowadzong działalnoscig odpłatng pozytku publicznego |
0.00 zł |
b) w zwigzku z prowadzong działalnoscig nieodpłatng pozytku publicznego |
112,708.40 zł |
|
3. Łgczna kwota wynagrodzen wypłaconych przez organizacjq pracownikom oraz osobom swiadczgcym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej w zwigzku z prowadzong działalnoscig gospodarczg organizacji |
0.00 zł |
4. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu zarządzającego organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne Aby okreslis przecigtne miesigczne wynagrodzenie nalezy: 1.zsumowas wszystkie kwoty wynagrodzen wypłacone w ciqgu roku sprawozdawczego (wliczajqc wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne swiadczenia oraz umowy cywilnoprawne); 2. podzielis zsumowanq kwotg przez 12 (miesigcy) |
0.00 zł |
|||||
5. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu kontroli lub nadzoru, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne ąwiadczenia oraz umowy cywilnoprawne (patrz komentarz do punktu 4) |
0.00 zł |
|||||
6. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom innych, niż organu zarządzającego, kontroli lub nadzoru, organów organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne (patrz komentarz do punktu 4) |
0.00 zł |
|||||
7. Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobom ąwiadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej (patrz komentarz do punktu 4) |
18,860.54 zł |
|||||
8. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu zarządzającego, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
0.00 zł |
|||||
9. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu kontroli lub nadzoru, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
0.00 zł |
|||||
10. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom innych, niż organu zarządzającego, kontroli lub nadzoru, organów organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne swiadczenia oraz umowy cywilnoprawne |
114.00 zł |
|||||
11. Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne ąwiadczenia, oraz wynagrodzenia wypłaconego osobom ąwiadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej |
3,920.00 zł |
|||||
12. Dodatkowe uwagi dotyczące wynagrodzeń (Mozna podzielis sig z opiniq publicznq dodatkowymi uwagami dotyczqcymi poziomu lub konstrukcji wynagrodzen w organizacji, wówczas nalezy wpisas te uwagi w przygotowane pole) |
|
|||||
VII. Informacja o udzielonych przez organizacjq pozytku publicznego pozyczkach pieniqznych w okresie sprawozdawczym |
||||||
1. Organizacja udzielała pozyczek pieniqznych |
NIE |
|||||
2. Wysokosc udzielonych pozyczek pieniqznych |
0.00 zł |
|||||
3. Statutowa podstawa przyznania pożyczek pieniężnych |
|
|||||
VIII. Informacja o działalności zleconej organizacji pożytku publicznego przez organy administracji publicznej w okresie sprawozdawczym |
||||||
1. Organizacja realizowała zadania zlecone przez organy jednostek samorządu terytorialnego |
NIE |
|||||
2. Informacja na temat głównych realizowanych zadań i kwot dotacji otrzymanych na ich realizację |
||||||
Lp |
Nazwa zadania |
Cel(-e) zadania |
Nazwa organu udzielającego dotacji |
Kwota |
||
3. W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zadania zlecone przez organy administracji rządowej lub państwowe fundusze celowe |
NIE |
|||||||
4. Informacja na temat realizowanych zadań i kwot dotacji otrzymanych na ich realizacji |
||||||||
Lp |
Nazwa zadania |
Cel(-e) zadania |
Nazwa organu udzielajgcego dotacji |
Kwota |
||||
IX. Informacja dotycząca realizowanych przez organizację pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym zamówień publicznych (Nalezy wpisas realizowane zamówienia publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówien publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z pózn. zm.) oraz te, do których nie stosuje sig przepisów ww. ustawy, np. zamówienia, których wartoss nie przekroczyła wyrazonej w złotych równowartosci kwoty 14.000 euro) |
||||||||
1. W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zamówienia publiczne |
NIE |
|||||||
2. Informacja na temat realizowanych zamówien i kwot otrzymanych na ich realizacjq |
||||||||
Lp |
Przedmiot zamówienia |
Nazwa organu |
Kwota |
|||||
X. Informacje uzupełniajgce |
||||||||
1. Wykaz spółek, w których organizacja posiada co najmniej 20% udziałów lub akcji w kapitale zakładowym lub co najmniej 20% ogólnej liczby głosów w organie stanowigcym spółki |
||||||||
Lp |
Nazwa spółki |
Siedziba spółki |
% udziałów lub akcji w kapitale |
% udziału w ogólnej liczbie głosów |
||||
2. Wykaz fundacji, których organizacja jest fundatorem |
||||||
3. Informacje o kontrolach przeprowadzonych w organizacji przez organy administracji publicznej w okresie sprawozdawczym |
||||||
Lp |
Organ kontrolujący |
Liczba kontroli |
||||
4. Organizacja przeprowadziła badanie sprawozdania finansowego na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, z pózn. zm.) lub rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązku badania sprawozdańfinansowych organizacji pożytku publicznego (Dz. U. Nr 285, poz. 2852) |
NIE |
|||||
5. Dodatkowe informacje |
||||||
|
||||||
Czytelny podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji |
13-03-2017 Kornelia Mroszczyk |
Data wypełnienia sprawozdania |
|
|||